luni, 5 octombrie 2009

Prima zi de gradiniță

Nu prea am dormit toată noaptea. De grijă! Cum o să fie? O să se acomodeze? O să manânce? N-o să plângă rău? Și cel mai important, sper să nu se îmbolnăvească! Vom vedea...Aseară am încercat să-l culc mai devreme de 10 dar nu am reușit, a adormit GREU la 11 fără ceva. Astăzi dormea foarte liniștit când m-am dus să îl trezesc, pe la 8 fara 10. A băut laptele(doar 140 ml), ne-am jucat, a făcut kaki, l-am îmbrăcat și la 8.30 ieșeam pe ușă. M-am chinuit să-i fac poză dar venea doar dupa aparat, să se uite în el, așa că nu am reușit să-i fac una decentă.
Când am ajuns la gradiniță, ne-a deschis ușa o miss, care ne-a arătat unde e dulăpiorul (provizoriu), l-a schimbat de încălțări și ne-a dat prosopelul (pe care stătusem de dimineață să îl cos că nu avea agățătoare) înapoi că ei au de unică folosință și babețica, pt ca nu au voie cu așa ceva...
Apoi a venit directoarea și i-am dat restul de acte, restul de bani, am vorbit să las căruțul acolo și gata, am ieșit de acolo fără copil, la 9 fără 10...
Mă duc să-l iau la 12, maxim 12 si un sfert.
Oare am făcut bine?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu