vineri, 9 octombrie 2009

Prima săptămână de grădiniță

S-a încheiat prima săptămână de grădiniță a lui Bogdan! Să vedem cum stăm!
Azi a plâns tare când l-am dus dimineață, copiii erau în curte și au venit să-i zică să nu mai plângă fiindcă mâine e sâmbătă și o să stea doua zile cu mami! Și cu tati. O fetiță mai mare a venit și l-a pupat, dar el tot plângea și își lipea obrazul de al meu...Of! Când l-a luat miss în brațe a mai plâns câteva secunde și nu s-a mai auzit...
Nu a mâncat nimic, mi-au zis că fuge când se prinde că vor să-i dea să mănânce.
Miercuri copiii au pictat dar el nu a vrut, dar joi au colorat și a colorat și el. Un măr, l-a măzgălit cu două culori. Tare drăguț, cel mai drăguț desen pe care l-am văzut :) Era la avizier. Desenele le adună ei și ni le dau la sfârșitul anului, în vara...
Așa. Și acum cel mai important...Ieri la prânz s-a trezit din somn de 2 ori ca avea muci. La fel și azi-noapte. Nu a avut pic de febra, așa încât l-am dus azi la grădiniță, iar miss nu mi-a zis nimic că i-ar fi curs muci...(asta nu însemnă, evident, că nu i-au curs). Nici acum, până l-am culcat nu am văzut să aiba. Of.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu