marți, 6 octombrie 2009

A doua zi de gradiniță

Gata, l-am lăsat și azi la grădiniță. Nu a plâns pentru că nu a văzut când am plecat...La prima încercare m-a văzut și începuse să plângă...
Ieri la prânz a dormit 4 ore jumătate. S-a trezit la 6.30. Am încercat eu să-l culc după 21.30, dar nu a adormit până pe la 23 fără ceva...Stătea liniștit cu ochii deschiși. Nu clipea. Îmi era milă de el...parcă mă vedeam pe mine când am insomnii...Problema cea mai mare e că stătea liniștit doar dacă statea în bratele mele sau pe patul mare din camera lui. Dacă îl puneam în patul lui era jale. I se încleștau mâinile în mine și dacă reușeam să-l pun în pat urla. Până la urmă a adormit...
Azi dimineață a trebuit să-l trezesc eu. Din nou. Mi-e tare milă când fac asta. Mi-am pus problema dacă merită și eram convinsă că nu, până am ajuns la grădiniță și mulți copii s-au bucurat foarte tare că a venit Bogdan...M-am înmuiat, deși pană atunci eram convinsă că nu-l mai duc decât luna asta...
Mâine neapărat trebuie să fac cumva să reușesc să îi dau să mănânce dimineața și altceva în afară de lapte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu