joi, 13 octombrie 2011

Probleme, probleme.....

Parca sunt numai probleme cu adaptarea la societate a lui Bogdan. Societatea este un fapt dat. Nu o putem schimba. So, trebuie sa-l schimbam pe el? Sau nu? Pana si asta e o problema. Desi cred ca da.
In mall pe scarile de la tobogan, doi baieti, (unul mai mic decat el) l-au tras ca sa nu se urce in fata lor. Si-l tineau asa...El nu facea nimic. Eu, ca de obicei, m-am dus sa vad ce-i si l-am certat pe baiatul ala...care a inceput sa planga si sa zica ca nu a vrut...Ma rog, cand l-am intrebat pe bogdan ce s-a intamplat, a zis ca l-a tinut asa si ca foarte bine ca a venit mami sa-l certe pe baiatul ala...

La gradi nu a facut pipi. Au pictat cu acuarele o fetita care se spala pe dinti in baia si au desenat si baia.

Cam asta...

A, plus atitudinea dnei A vis-a-vis de psiholog. Nu pot sa cred ca un cadru didactic destul de destupat la minte considera ciudat ca m-am dus la psiholog...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu