duminică, 9 octombrie 2011

Bogdan la Crosul Copiilor

Ieri Bogdan a alergat la Crosul Copiilor, din cadrul Maratonului International Bucuresti. La grupa de varsta 4-5 ani, ca mai mici erau la grupa bebelusilor. A alergat in continuu, ceea ce pentru el e foarte bine. 500 de metri.




La gradinita a fost si bine si rau. Adica joi nu a mai facut pipi, si a ras de o fetita care a facut (Sonia, cred)...rade ciob de oala sparta...
Vineri in schimb a facut si dna Ana mi-a zis sa-i aduc pampersi...asta este...maine ma duc la psiholog pt consiliere, ca nu mai pot.
Imi spune ca (virgula) Carina e nascuta pe 22 martie. Nu am reusit sa-l fac sa-mi povesteasca si contextul in care a aflat/auzit.
Ilinca i-a scris pe mana cu pixul, pe toti copiii, le-a zis ca ea e doamna profesoara.

Joi dupa amiaza am fost la dr, la dna Calmac. Pt pipi mi-a dat analize pt a exclude o infectie urinara si trimitere la consiliere. De tuse a zis sa nu-i mau nimic, ca n-are nimic, l-a ascultat, s-a uitat in gat. De bine ce a zis asa, azi dimineata s-a trezit cu tuse seaca. O sa vad ce-i dau...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu