miercuri, 27 aprilie 2011

Teste la Fundeni

Am uitat sa scriu despre patania cu analizele lui Bogdan. Fiindca ii curge sange din nas des, ne-a dat de la Medicover trimitere a doua oara la ORL. Dupa ce toate analizele ii iesisera ok. Fiindca nu ne dadusera sa-i facem si timpul de sangerare, l-am facut atunci. I-a iesit peste 10 min, intervalul ok fiind 1-4 minute. De la ORL m-a trimis la dr pediatru, pentru investigatii avansate. Cum la Medicover nu exista sectie de hematologie, imi da trimitere la Fundeni. Noroc ca m-a trimis a doua zi, ca altfel o luam pe aratura. In seara aia nu am dormit. M-am uitat pe net de prof dr Arion, face transplante de maduva. Alte review-uri, nexam! Ma ingrozeam din ce in ce mai tare, am refuzat sa mai citesc ceva, oricum, ma bazam pe faptul ca, macar am trimitere la seful sectiei de pediatrie de la Fundeni.Cand ajungem acolo dimineata, se uita dr, il consulta, toate bune. Nu ii stersesem picatura uscata de sange de la ureche, ca sa se vada ca nici dupa 10 min nu i se oprise sangele. Atunci, dr ma intreaba cu ce l-au intepat? Cu ac de seringa? Da. Suna la hematologie si la orl si ne trimite acolo cu copilul, sa-i ia niste analize de hemostaza si sa-l consulte si dr orl-ist al lor. Se pare ca la Medicover nu i-a facut corect analiza, intepandu-l cu ac de seringa i-a spart mai multe vase si de aia a curs atat. So, f bine. Bine ca e bine analiza pt care ne-am dus. Pt restul analizelor trebia sa sunam azi, dar am uitat (asta se intampla saptamana trecuta). La orl, ne-a dat o crema cu care sa-l dam in nas pt intarirea vaselor. Si calciu si vit c.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu