miercuri, 27 aprilie 2011

"Mergem la Viena! Mergem la Viena!"

De fapt am si venit de la Viena. Am plecat pe 6 aprilie si ne-am intors pe 14. Iar Bogdan s-a comportat exemplar. Pe drum (am mers cu masina) a fost foarte cuminte si la dus si la intors (la intors, spre sfarsit- o ora -doua, deja nu mai avea rabdare...dar nici noi, asa ca ce sa ii ceri unui pui mic de om :).
L-am trezit la 4 jumatate ca sa plecam de dimineata si a plans foooarte rau, dar apoi s-a potolit si striga in continuu "Mergem la Viena! Mergem la Viena!" Stia ca mergem sa o vedem pe Lara si era f fericit. Cand am trecut granita dormea :) Pana atunci nu apucase sa doarma deloc (era vreo 3 dupa amiaza). Pe drum a facut pișu la oliță, ori intre portiere, ori in benzinarii. A mancat pe apucate, mai mult waffels de la mega image :) si sticksuri. Cand am ajuns a adormit imediat.
In prima zi am fost la zoo. A vazut cum hraneau pinguinii, la celelalte "feeding times" nu am mai ajuns...Ursul panda si ursuletii koala dormeau, nu i-a vazut prea bine, la elefanti deja era ff obosit si nu mai avea rabdare asa ca nu stiu cat si-i aminteste. Dar restul animalelor sigur i-au placut :). La cusca leilor, langa leu, dormea leoaica. la un moment dat, se ridica, iar Bogdan zice vesel: Ia uite, s-a trezit doamna!
Tocmai am sters tot ce povestisem pana la sfarsit, asa ca o sa fac un rezumat de rezumat...
Seara am fost la Stephanssdom si Franziskanerplatz.
Vineri am fost la shopping, el a stat cu buna, Ina, Ani si Doru. Sambata am fost la KunstHausWien,in sfarsit l-am dus si pe Bogdi la un"muzeu de tablouri". S-a comportat destul de bine pt prima data, desi avea chef de joaca si se cam trantea pe acolo. I-am zis ca mergem la muzeu sa cautam tabloul cu Lara. Si a fost de acord. Apoi am fost la Hundertwasserhaus, dupa aia ne-am plimbat pe malul Dunarii si apoi am fost la Rathaus unde se nimerise sa fie un targ de turism, ceva, era f aglomerat, am mancat impreuna cu B carnati cu mere (adica contineau mar, carnatii) si apoi am gasit un loc unde copiii desenau. M-am chinuit 5 minute sa-l conving sa deseneze si el si tocmai cand credeam ca nu mai e nici o sansa, a cedat. A desenat pe o bulina de hartie pe care cei de acolo au transformat-o in insigna si apoi a desenat si pe o plasa de panza, dar era obosit si se vede pe plasa :). Cand s-a culcat, eu am iesit cu Sema si seara au venit si B si tati si ne-am mai plimbat cu Sema prin centru. Duminica am fost la Durnstein, cu totii.
Luni, la muzeul tehnic. Am pierdut destul timp l amini, sectiunea pt copii mici, dar dupa aia a fost f interesant. Au cantat, au facut diverse experimente, de abia i-am scos de acolo. Marti ne-a prins ploaia la Schoenbrunn, fusesem la wustenhaus si palmhaus, si a trebuit sa intram iar in sera, ca ploua rau de tot si ne facuse ciuciulete.
La 12 fix eram la Ankeruhr, apoi la 1 aveam rezervare la Zoom. Marele Kindermuseum. La Ozean a fost doar un loc de joaca...Imi pare rau ca nu l-am dus la atelier, intrau copii imbracati in niste salopete cu totul si pictau cu vopsea din galeti. Cred ca s-ar fi facut B de comando. Nu mai stiu de ce nu mi-am programat si o vizita la atelier...
La Ozean a fost dragut, dar, repet, doar un loc de joaca.
Seara la Haus der Musik. Marti seara era biletul jumatate de pret, asa ca tot e bine ca nu am platit tot...In afara de zaruri si dirijatul orchestrei, restul foarte infricosator. B a avut cosmaruri trei nopti dupa aia.
Miercuri vroiam sa mergem in labirintul de la Schonbrunn dar dupa experienta de la Haus der Musik am zis sa nu i se para ceva ciudat si acolo si am renuntat. Am fost la Toys R Us ai prin alte magazine si apoi seara la Cami.
Pe Bogdan l-am dus marea majoritate a timpului cu carutul. Altfel nu aveam nici o sansa sa facem atatea. A dormitla pranz in fiecare zi, mai putin in ultima cand nu am mai vrut noi sa-l culcam. A fost cuminte si mi-a depasit asteptarile.
Asa ca deja ma gandesc la urmatoarea locatie :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu