vineri, 8 iunie 2012

Bogdan citeste si scrie!!

Pe 1 iunie se juca la masa cu puzzle-ul cu litere si la un moment dat a luat literele si a scris Bogdan (ma rog, prima data l-a mancat pe g). Apoi a mai scris vio, ina,, ce se putea scrie cu litere intr-un sg exemplar.Apoi, duminica, la Constanta ne jucam cu creta si am inceput sa-i scriu cuvinte. Am inceput cu Piston, pt ca vroiam sa-l conving ca se spune Cupa Piston, nu Cupa Pistol. A citit multe, multe cuvinte. Apoi, cand desena el, i-am zis sa faca un T, apoi un A, T,A..si a scris TATA :)
So, Bogdan scrie si citeste!

Azi am fost la dansuri si fiindca i-am zis din nou ca nu venim in vara asta decat haotic, a zis ca nu-i problema, ca la grupa lor de varsta e mai mult distractie, dar ca Bogdan e un baiat bun :) In fine, doar din tonul conversatiei reiesea ca ea chiar il lauda (ca oricum, parca nu-i prea darnica cu laudele :)

Duminica mergem la concurs :) am niste emotii...Incerc sa nu-i zic prea mult lui B de concurs, e clar ca are si el emotii si nu vreau sa i le amplific.

Marti eram la Ct si i-am zis ca mergem sa ne plimbam cu barca. Era f speriat, nu intelegea cum ajungem pana la barca, cum urcam, nu stia cum e si se vedea ca e stresat. Cand i-am mai explicat, s-a linistit (putin).

Luni (pe 4.06) am fost la plaja, nu a intrat in apa decat tati, era ff rece. S-au jucat frumos cu nisip...

Aaa, pe i iunie am fost la Orange la petrecerea copiilor, s-a comportat super, s-a dus sa se joace cu copii de-a trasul franghiei, s-a dus la spiderman, se ducea singur sa-si ia mancare, mi-a placut f tare de el.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu