vineri, 4 noiembrie 2011

Despre plansul de dimineata

De fapt dna Vica le-a zis ca nu mai vine Mosul daca mai plang la gradi...Ieri si azi s-a chinuit din tot sufletul sa nu planga. Azi i-a reusit mai bine :)
Ieri a venit un fotograf sa le faca nu stiu ce tablouri, noi nu am zis ca vrem dar Baiat a semnat o data ceva si nu stia ce asa ca a sunat-o ieri pe dna Ana sa-i zica ca noi nu vrem tablouri. Ea a zis ok, ca nu semnase oricum pt asta...Dar dupa amiaza l-a sunta sa-i zica ca Bogdan a insistat ca vrea si el poze, ca are bani el in pusculita. Am ras de m-am prapadit. Mi-a zis apoi dna Ana ca el si david Cherciu au vrut neaparat sa mearga la poze. parearea mea e ca l-a ațâțat și dna Vica, dar in fine...

Ieri a fost la piscina, au stat doua ore... Ii place clar, ca nu zice niciodata ca nu merge. Dragul de el!

Am intrebat-o pe dna Ana azi daca se joaca cu copii si a zis ca da, ca e ok. Deci s-a adaptat pana la urma.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu