joi, 14 iulie 2011

Prima vizita la dentist

Pe 7 iulie am fost cu el prima data la dentist. La Pelident, un cabinet de cartier de care am aflat pe un forum. Nu parea sa aibe vreo problema, l-am dus sa se acomodeze cu ideea si sa-l si verifice cineva de specialitate. Ne-am jucat de-a dentistul inainte, i-am zis ca mergem sa ne spuna daca se spala bine pe dinti...era foarte ok. Cand am intrat, s-a asezat pe scaun, nu parea speriat, DAR cand i-a zis sa deschida gura NU! Ca se uita putin, ca-l da cu o solutie care miroase frumos (fluor) ca asa si pe dincolo, NU si NU! Sa-l dea cu solutie, dar nu pe dinti!!! (Ei, la asta nu m-as fi gandit). Pana la urma a cedat, a deschis gura, nu are nici o problema, l-a dat si cu fluor si a zis sa mergem la jumatate de an pt fluor. A fost gratuit, ca avea contract cu casa de asigurari! Ei, asa da, ca ma enerva sa dau cam un milion pt 5 minute de hahaieli!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu