vineri, 23 iulie 2010

Buba mami, foarea cade

Deja nu ne mai speriem de roşu în gât, de muci, tuse şi dintr-astea. Febra peste 39 ne sensibilizează doar puţin. Dar un ghiveci de ~8kg căzut pe degetul mare de la picior parca mi-a dat fiori. Fiori mi-a dat mie. Durere, unghie vânătă şi plâns sfâşâietor, lui Bogdan.
Ieri ne-am jucat de dimineaţă cu mingea gonflabilă, el o dădea peste uscătorul de rufe iar eu i-o luam dintre flori. Am plecat un pic de langă el şi dintr-o dată am auzit ureltul. Nu ştiu ce s-a întâmplat, dacă s-a suit pe ghiveci sau l-a tras, cert e ca i-a aterizat pe deget.
Acum merge in calcâi, foarte amuzant...Trebuie sa ajungem si la doctor, dar nu ştiu cand. Totuşi, nu pare a fi degetul rupt. Nu s-a umflat, doar s-a înroşit. Sper să nu-i cadă unghia...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu