joi, 4 martie 2010

Am cel mai cuminte copil :)

Îmi vine să-l pap câteodată :)
De ieri cineva își repară ceva în bloc și e un zgomot infernal. La 8 dimineața încep să bocăne și de la 9 la 3 dau cu o bormașină ceva în continuu. Au și pauze de bormașină/picamăr sau ce o fi, dar atunci doar bocăne. Ei și cu toate astea, Bogdan a adormit. Ieri își bea laptele și fix când a terminat au făcut ăia o pauză de 5 min. Și atunci a adormit. Nu s-a trezit când și-au reluat dobitocii activitatea cu bormașina...Am zis totuși că ieri s-a întâmplat să fie liniște și de aia a adormit. Azi însă a adormit cu zgomotul de picamăr :) Se auzea de ziceai că sunt ăia chiar în casă la noi....
Deci, am băiat cuminte...Sper să îi semene și frac-su!
Vitaminele mi le cere el, papa îmi cere el, apă îmi cere el, ce mai, Doamne ajută!
Acum are un mare hobby, să alerge pe spătarul canapelei. Și se amuză teribil. Pe mine mă ia cu palpitații. De abia aștept să ajungă tricicleta pe care am comandat-o, că poate cu ea prin curte o să-și mai consume din energie...I-am comandat și trotinetă( și încă un lego, că e înnebunit). Cam asta.
L-am cântărit la dr și are 12 kg. În ritmul ăsta o să-i fie bun scaunul de mașină până intră la școală :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu