joi, 19 noiembrie 2009

Ziua lui tati

Astăzi l-am sărbătorit pe tati. I-am cântat "la mulți ani" și a suflat în lumânare. Nu, nu a împlinit un an, dar era prea complicat să punem 33 de lumânări...Cam multicel :)
L-am sărbătorit și ieri, am fost în Hard Rock Cafe iar bebe s-a simțit f bine. A colorat, a zâmbit, a păpat f puține paste picante dar multă prăjitură cu mere. Buună. Andrei cu Sandra au mâncat înghețata, mami caramelul iar Bogdan merele amestecate cu înghețată. Și uite așa am păpat fiecare din prăjitura minune. La sfârșit a avut program de voie dar nu s-a depărtat prea tare de masa noastră. Probabil îl ținea acolo prăjitura.
Astăzi i-am luat o șosetă dintr-aceea mare de pus cadourile și o bluză de la Zara cu roz aprins. Adică bluza e gri dar are un număr în față foaaaarte roz :)
I-am căutat o carte cu moș Crăciun dar nu am găsit nimic. Mai caut, trebuie să-l pregătesc cumva în legătură cu sărbătorile și cu Moșul. Am vrut să iau și costum de moș dar era urâțel.
Cam atât

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu