miercuri, 25 noiembrie 2009

Splenomegalie și splină accesorie

So, am fost la dr. Pe care chiar în momentul acesta mă gândesc că trebuie să o schimb...O să mai studiez, dar până una alta mi-a lăsat impresia că problema noastră a depășit-o. Poate greșesc, mai vedem.
Pe buletinul ecografic a lui Bogdan scria că are și "mică splină accesorie 10 mm la nivelul hilului". Nu îmi aduc aminte să-mi fi spus dr la eco, dar pe foaie scria. Dr mi-a zis că nu e problemă, că așa va rămâne cu ea. Asta pare ok, să zic. Trebuie oricum să îi mai facă un dr eco...
Dar! La concluzia ecografiei scrie așa "discretă splenomegalie omogenă". Dr la eco m-a întrebat dacă mănâncă bine, carne, ou, pt că probabil e o anemie. I-am zis că analizele de sânge i-au ieșit bine, dar poate să fi făcut în ultima lună anemie(înainte de eco, adică), că a fost răcit și nu a mâncat mai deloc. Când a auzit asta, dr a zis că dacă e/a fost răcit, splina poate fi mărită pt că a produs mai mulți anticorpi decât de obicei. Atât. Asta mi-a zis dna doctor de la eco.
Pediatra în schimb nu mi-a zis NIMIC din astea, nu mi-a zis de anemie sau anticorpi, ci mi-a dat să fac test coproparazitologic. Nu înțeleg de ce nu mi-a dat să mai fac o dată analizele pt a depista o anemie...
De tuse mi-a dat erdomed si ketof...Nu e roșu în gât...

Later edit: până la urmă poate știe dr ce știe :) Am mai citit și eu și poate să aibă splina mărită și de la paraziți intestinali. Vom vedea...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu