miercuri, 14 octombrie 2009

A venit frigul

Azi dimineață la 8 erau 4 grade! I-am pus căciulă și l-am îmbrăcat cu geaca groasa...Inițial a încercat să-și scoată căciula dar apoi s-a potolit...Era un frig, brrrr.
Săptămâna asta a început să mănânce la grădiniță. Luni a mâncat cereale, goale, cam un pumn, ieri a mâncat 2 sandvișuri (fără coaja de la pâine, că nu i-a mai dat-o miss când a văzut că se chinuie cu ea) dar azi nu a păpat decât 2 lingurițe de orez cu lapte. O să încerc să-i fac și eu orez cu lapte, pt că am văzut că le cam dau asta, să se obișnuiască și el; eu nu i-am dat decât de 2 sau 3 ori și nu a prea vrut...
Astăzi au făcut picouri cu degețelele pe hârtie, cu acuarelele. Are degetul albastru-albastru. Miss i-a zis să imi arate și mie cum a făcut el picouri și acasă când l-am întrebat mi-a arătat așa cu degețelul, cum a făcut :)
Când am ajuns acasă, i-am pus să îi dau supă de la Ina, însă a scuipat-o. Era acră. Plângea că vrea și ne-am cam supărat...Până la urma a păpat o porție de varză și apoi iaurt, deși nu vroiam să-i mai dau varză, pentru că, așa cum bănuiam inițial nu îi face prea bine la stomac...face un kk, pfuuu....O să îi dau diseară cannelloni, îi plac tare mult.
Duminică mi s-a părut că e înfundat dar nu-s probleme.
Ina i-a luat o tablă magnetică de scris și a fost tare fericit, pentru că celelalte 2 pe care le avea, nu mai aveau pixul de scris și nu le mai putea folosi.
Așa. Duminică am găsit în Cora body-uri cu mânecă lungă, 6lei/buc(pt 2 ani). Nu sunt transparente, par ok. I-am luat pt că cele de 18 luni pe care le avea i-au rămas mici, îi ies umerii afară. Cred că au intrat la apă, nu cred că a crescut bebe așa de tare, pt că celelalte bluze de 18 luni îi sunt ok.
Costică i-a adus de la Camelia un trening sâmbătă, când a venit să-l vadă, f bun pt grădi. L-am îmbrăcat deja de 2 ori cu pantalonul, sunt în criză de pantaloni de grădiniță. Dar m-a salvat oarecum cu treningul.
Aș mai vrea să-i comand niște ghete/bocanci de ploaie, dar trebuie să ajung la Naturino să-i probez întâi.

2 comentarii:

Unknown spunea...

ce de informatii! f fain, dar ... ce sunt alea "picouri"?? :)
pupici,

lumealuibogdan spunea...

sunt așa, ca niște picățele, le-a făcut cu buricul degetelor

Trimiteți un comentariu